ابوالفضل جان شهادتت مبارک

هنر آن است که بمیری ، پیش از آنکه بمیرانندت ، ومبدأ و منشأ حیات آنانند که چنین مرده اند ...  شهید آوینی

ابوالفضل نیکزاد هم کربلایی شد...

خوش به سعادت ابوالفضل ...خوش به حال ابوالفضل، بابا امیرش و داداش محمد علی اش میهمان دارند،میهمانی که رو سفیدشون کرده، کسی که بوی سید الشهدا علیه السلام رو میده، عطر حضرت ابولفضل علیه السلام رو، کسی که حضرت زینب سلام الله علیه بهش افتخار می کنه

ابوالفضل مدافع حرم بی بی جضرت زینب سلام الله علیها شد تا اجازه نده دوباره کسی نگاه چپ به حرم اهل بیت سلام الله علیها بکنه، ابوالفضل غیرتش مثل صاحب نامش حضرت ابالفضل علیه السلام بود و رفت از ناموس آل الله دفاع کرد و باعث افتخار خانواده ، همشهری ها و افتخار کشور و تشیع شد، ابوالفضل شهید شد...

شهادت برادر مجاهد و پاسدار مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها رو به خانواده محترم و معززشان و خاندان مومن و انقلابی نیکزاد و همه ی همشهری ها تبریک و تسلیت عرض می کنم ، ابوالفضل سر عهدی که با خدا بسته بود ماند و مزد یک عمر مجاهدت و پاک زندگی کردن رو برد و جام شهادت و از دستان سید الشهدا سلام الله علیها نوشید، تو زنده ای ابوالفضل جان، ماییم که مرده ایم... شهادت گوارای وجودت
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

پ ن 1 : سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
پ ن 2 : راهت ادامه دارد

پ ن 3: منم باید برم آره برم سرم بره           نذارم هیچ حرومی طرف حرم بره        یه روزی هم بیاد نفس آخرم بره

دانلود مداحی مدافعان حرم نریمانی 

به بهانه شهادت سه محیط بان مظلوم به دست شکارچیان سنگ دل

شلیک به محیط بانان شجاعت نیست،حماقت و وحشیگری است، محیط بانان کسانی هستند که جانشان را برای حفظ محیط زیست می گذارند تا در آینده فرزندانمان  هم بتوانند زندگی کنند، با احترام به محیط زیست به فرزندان خودمان کمک می کنیم

 (عکس متعلق به تابلوی شکار ممنوع در لاوش می باشد)

تویی که به تابلوی شکار ممنوع شلیک می کنی نه تنها شجاع نیستی بلکه نادان و بی شعور هم هستی، شلیک به تابلو یا شلیک به محیط بانی که حق تیر ندارد را شجاعت می دانی؟ اگر مرد هستید و ادعای شجاعت دارید شرایط محیا است، این شما و این کارزار دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام در سوریه و عراق، بروید بجنگید، ببینیم در مقابل دشمن تکفیری هم جرات و شجاعت تیر اندازی دارید یا شلوارتان را خیس میکنید؟ تیر اندازی به حیوانی که قدرت دفاع ندارد آن هم از فاصله 500 متری نه هنر است و نه شجاعت! گذشتگان اگر هم شکار می کردند از شکم سیری و برای تفریح نبوده، برای رفع نیازشان بوده، همه باید به محیط زیست احترام بگذاریم