تخریب سیل بندها بازی با جان مردم است
متاسفانه عده ای نادان برای منافع بسیار کوچک فردی خود اقدام به باز کردن سیم های این سیل بندها نموده اند، برای به دست آوردن نهایتا 200 هزار تومان میلیون ها تومان به این سیل بند ها خسارت وارد می کنند و در اصل با جان انسان هایی که در روستاهای پایین دست زندگی می کنند بازی می کنند،
از دوستان شورا تقاضا دارم تا با این افراد برخورد مناسب نمایند، حتی اگر شده برای آنها سیم تهیه کنند تا دیگر آنها به این سیل بند ها آسیب نرسانند

سیل امسال و بالا آمدن آب رودخانه ها به خوبی نشان داد که باید حریم رودخانه ها کاملا قانونی حفظ شود، من از دوستان شورا خواهش دارم تا دره های سیل خیز اوز مثل لهوار ده و لهوار ملا محله و همچنین دره کیاره و طناس و طناس علی اکبر و باقی دره هایی که امکان دارد سیل آنها به روستا آسیب مالی و جانی وارد نماید را مجهز به سیل بند نمایند تا خدایی ناکرده در آینده تلفات مالی و جانی به روستائیان وارد نشود
سلام